Klachtencoördinatie

Niet tevreden?
Samen lossen wij dit op!

Klachten, een serieuze zaak!

Ook wij werken met een klachtencoördinatie


De incassobranche staat in de media veelvuldig ter discussie. In veel gevallen wordt deze branche in verband gebracht met een schimmige wereld. Buiten een enkele uitzondering is dit niet de realiteit. De collega’s die net als Deb2Collect zeer serieus het vak incasseren bedrijven, voelen zich allerminst aangesproken.  Daarom staan wij open voor ieder kritiek en terecht ontevreden geluiden. Om met klachten serieus om te gaan hebben wij als Deb2Collect een Klachtencoördinatie in het leven geroepen.     

Bent u niet tevreden, laat het ons horen!


Als incassobureau vinden wij een hoge score in onze dienstverlening als het gaat om service en aanpak heel belangrijk. Mocht blijken dat u ondanks onze volledige inzet hier niet helemaal tevreden over bent, dan hebben wij hiervoor onze afdeling: Klachtencoördinatie. Wanneer u een gegronde klacht heeft over onze dienstverlening, dan nemen wij deze natuurlijk zéér serieus. Wij vernemen van u de aard van uw klacht als het gaat om onze dienstverlening als incassokantoor. Wij proberen in dat geval met u de klacht te bespreken en tot een passende oplossing te komen. Alleen op deze manier kunnen wij onze incasso dienstverlening optimaliseren en daar waar nodig verder verbeteren. 

Onze Klachtencoördinatie.

U kunt uw klacht  aan ons kenbaar maken, door een email te sturen naar klachten@deb2collect.nl Daarnaast kunt u ook uw klacht per post bij ons indienen. 

Correspondentie kunt u richten aan:
Cash2Collect B.V.
T.a.v. afdeling Klachtencoördinatie
Veluwezoom 32  1327AH Almere

Stuur een korte omschrijving van uw klacht en uw persoonlijke gegevens zoals: uw naam, dossier-nummer (indien van toepassing), adres, e-mail-adres en het telefoonnummer waarop wij u overdag kunnen bereiken.

Na ontvangst van uw klacht, ontvangt u Binnen
5-Werkdagen (per e-mail) een ontvangstbevestiging. Wij streven ernaar om u Binnen 14-Werkdagen van een inhoudelijke reactie te voorzien. Indien dit termijn voor ons niet haalbaar is, ontvangt u hiervan schriftelijk bericht. Wij nemen iedere klacht zeer serieus en streven er naar samen tot een gepaste oplossing te komen waar beide partijen een goed gevoel bij hebben. Mocht u vragen hebben, neem dan contact op met ons kantoor. 

Let op: Alleen klachten op schrift worden door ons in behandeling genomen! Wilt u meer informatie of heeft u een vraag? Neem dan contact met ons op! 

Wilt u meer informatie of heeft u een vraag? Neem dan contact met ons op! 

5/5

Wat hebben wij u te bieden?

DIRECT CONTACT

Wilt u ons spreken over uw aanmelding? Bel ons op!

Of wilt u liever door ons worden teruggebeld?

© 2020 Cash2Collect B.V. | kvk: 65467043