Wij doen het net Anders!

Werkwijze

Debiteurenbeheer, Hoe werkt het?

Debiteurenbeheer, Hoe werkt dat?

Wanneer u het besluit heeft genomen Debiteurenbeheer uithanden te geven aan een debiteurenbeheerder als Deb2Collect, Vanaf dat moment neemt Deb2Collect het Debiteurenproces na de facturatie van u over. U factureert enkel alleen uw klanten. Wanneer de factuur niet binnen overeengekomen  betaaltermijn wordt voldaan, nemen wij vanaf dat moment het Debiteurenproces van u over.  De stappen nogmaals op een rijtje:

  1. Facturatie (door u als Ondernemer/Penningmeester)
  2. Debiteurenbeheer (door Deb2Collect BV)
  3. Minnelijk Incassotraject – (door – Cash2Collect BV)
  4. Gerechtelijk Incassotraject – (door de Deurwaarder) 

Waarom Debiteurenbeheer uitbesteden?

Of je nu Ondernemer bent of Penningmeester bij de plaatselijke sportvereniging, het blijven nabellen van klanten of leden is niet de leukste bezigheid. Het Outsourcen van Debiteuren is in dat geval een prima oplossing. Als financieel verantwoordelijke bent u in dat geval alleen nog actief bij het sturen van de factuur en het volledige traject daarna, nemen wij als Debiteurenbeheerder u uithanden.  Op deze manier kunt u zich richten op positieve zaken als het binnenhalen van nieuwe klanten of het up to date houden van het ledenbestand. Optimaal werkend Debiteurenbeheer is essentieel voor organisaties die Efficiënt en Effectief willen werken.

Waarom Debiteurenbeheer juist door Deb2Collect?

De voornaamste reden om Debiteurenbeheer uit te besteden aan de Deskundige Zorg van Deb2Collect kan zijn; dat wij als Professioneel  Debiteurenbeheerder, Debiteurenbeheer uitvoeren volgens de modernste technieken en methodes. Alles gebeurt online (On the Cloud) en daarnaast wordt er een Digitale (API) Koppeling  gemaakt met Uw boekhoudprogramma. In tegenstelling tot andere Debiteurenbeheerders, kan onze software een online koppeling maken met de meest gebruikte boekhoudprogramma’s. Op deze manier haalt het systeem zelfstandig 24/7 alle facturen welke overdue zijn uit uw boekhoudprogramma. Andere Debiteurenbeheerders werken niet met een dergelijke hoogwaardige koppeling en loggen dagelijks in uw boekhoudprogramma in om zaken te muteren en nieuwe facturen te uploaden.

Welke stappen bij Debiteurenbeheer?

Ons Debiteurenbeheer kent vele mogelijkheden om daarmee iedere debiteur op een specifieke wijze te benaderen in het debiteurenbeheer traject. Niet alleen kan er worden afgestemd op Klantniveau maar tevens op Debiteurniveau. Hiermee maakt men niet alleen het traject nog effectiever maar neemt de ergernis daarmee sterk af! In de regel kent Deb2Collect in het debiteurenbeheer minimaal 2 en maximaal 4 stappen. Daarna zal bij non-betaling de vordering automatisch ter incasso worden overgedragen aan Cash2Collect. Zij zullen het Minnelijk Incassotraject opstarten op basis No Cure No Pay.   

Bij Incasso, Cash2Collect!

Wanneer debiteurenbeer niet leidt tot het gewenst resultaat, zal de vordering uiteindelijk ter incasso worden overgedragen aan Cash2Collect. Zij zullen starten met het minnelijk incassotraject en de vordering verhogen met wettelijke Vertragingsrente en Buitengerechtelijke incassokosten. Vanaf dat moment zal de vordering bij Cash2Collect in behandeling zijn. Als klant van Deb2Collect zal u een inlog klantenportaal ontvangen van Cash2Collect zodat u 24/7 de status kunt blijven volgen.   

Compatible met iedere Boekhouding?

Onze dienstverlening Debiteurenbeheer kan zich koppelen met ieder online Boekhoudprogramma. Ook wanneer u op dit moment gebruik maakt van een boekhoudprogramma dat offline werkt zijn er diverse mogelijkheden. Kortom vorm, omvang of status waarin uw debiteurenbeheer zich op dit moment bevindt, is geen belemmering om u aan te melden bij de diensten van Deb2Collect.  

VAST MAANDBEDRAG, GEEN EXTRA KOSTEN!

Wanneer je als ondernemer overweegt het Debiteurenbeheer volledig te Outsourcen, wil je graag weten wat de totale kosten zijn per maand of op jaarbasis?Deb2Collect neemt het volledig Debiteurenbeheer van u over tegen een vaste vergoeding.  Vooraf wordt de afspraak gemaakt op welke manier en frequent Uw Debiteur wordt aangemaand en in welk tijdsbestek een volledig traject loopt. Als Financieel verantwoordelijke zit u niet te wachten op onverwachte kosten welke achteraf alsnog in rekening worden gebracht. Uw begroting vooraf moet een duidelijk beeld geven als het gaat om maandelijkse Kosten en Resultaten. Daarbij is ons inziens geen ruimte voor verrassingen achteraf. Deb2Collect geeft u als klant vooraf een duidelijk inzicht in de Tarief, Kosten en te verwachten Resultaat. 
Klik hier: Lees de ervaring(en) van onze opdrachtgevers 

5/5

Wat hebben wij u te bieden?

DIRECT CONTACT

Wilt u ons spreken over uw aanmelding? Bel ons op!

Of wilt u liever door ons worden teruggebeld?

Wat zijn De Voordelen
bij Deb2Collect?

Wij hebben hiernaast nog even de voordelen voor u op een rijtje gezet. Op deze manier kunt u eenvoudig een keus maken.  De Best Partner op Gebied van Debiteurenbeheer voor uw onderneming!   

© 2021 Deb2Collect B.V. | KVK: 83381643